Manymany storiess . :))

Assalamualaikum w.b.t :)
Hye semuasemua . Oky hari ini hari Khamis bersamaan dengan 17/11/2011 . An an ?
Haa . Betul lahh . Tk caye ? Tengok calendar lah ! Muahaha . :3
Bagi negeri Kelantan and others negeri yang sewaktu dengan nya , kami sudah pun mula bercuti a.K.a HOLIDAYS ! :D
Plan aku mase cuti ney tade lagi lahh . --'
Oky stop talking about Holidays .
Hari ini ada manymany stories ! Aha ! Mesti korang ecxited nak tauu an an ? *ceh ! perasan cam de org na bace . Shiallah !* :P
Biarlah tknak bace , aku tk pakse . :D
Hari ni result UPSR kelua an ? Oky . First , tahniah and congratulations kepada semua yang berjaya merangkul kejayaan yang korang harapkan . ^^ Especialy untuk juniorjunior SKSYP1 :))
Chugae !
Second , sepupu aku pun ade yang exam . And result diorang not bad lahh . Okee jerr . Sorang laki vs Sorang pompuan . Tapi nampaknya yang lelaki menanglah tahun ni . Tahun lepas pun seorang lelaki dan seorang perempuan and Its Me . Akulah Juara ! Itu mestii . xDD
Tapi untuk tahun ni aku memang dah target lelaki yang menang sebab yang lelaki tuu nampak tough studyy whoot ! :D
Tahniah sepupu . --'
Oky the next second story , hari ini 17/11/2011 . An an ?
Tk caye tengok calendar ! Muahaha :3 . *irepeatthesamething* xD
Hari ini sekolah aku buat pembahagian harta . HEHE .
Alahh , korang tauu laa dapat duit 100.00 . Eihh , seratus tuhh . Tengok titik betulbetul . :)
Aku mestilahh ecxited ! Macam kanak-kanak sunkis gituu . Dengan semangat nyee pergi skolah . Aku sampai dalam pukul 7.20 pagi . Eihh , semangat ke tuhh ? Alahh , oky lahh tuu . Pastu duk lepaklepak ngan Gang-gang baru tuhh , terserempak pulakk dengan Pengetua ! Jeng jeng jeng ! Korang rase apakah reaksi pengetua ? HAHA .
Tade hapee pun . Pengetua tanya jea ' Kenape datang awal-awal nih . orang suh datang pukul 11 ' tapi muka dia cool jea macam air gitu . HAHA !
Aku pun jawab ' Ehh yeke cikgu suruh datang kul 11 ? Sayo tk tauu punn ' :D
Pastu , kengkawan aku kate patu kito nk wak gpo ni ? Aku pun dengan selambee kate Jom ! Gi keda aku lah ! Kitorang pun mintak izin ngan Pengetua . Oh yeah ! Serius , pengetua memang sporting siott ! ^^
Chiaoo . Kitorang gerak pegy kdai aku dalam pukul lapan setengah . Aku belanja lahh . Duduk sane dalam dua jam lebehlebeh , sembang , melepak , makan , melantak , pastu gerak , bertolak ke sekolah ! :DD
Sampai sekolah , dapat duit . Tunggu kawankawan . Sembang kejap . Pergi telefon . Chiao balikk rumahh ! :D
Kawan aku si Lily tuh , siapp pesan lagy , eihh , jange lupo contact contact dehhh naty cuti . Aku pun jawab . eihh , Mestii dohh ! HEHE .
Oky . Story ends here . *tk banyak pun cerite . xD*




Okeii . Now , our holidays begin ! Hope you guys enjoy your holidays too ! :)
Anyeong ! :)

P/s : Kau bace blog aku eh wehh ? Aku punnn . Alolo . thanks . Ni bukan perli . Ni ikhlas . :)