MingguHolidays . :D


Assalamualaikum w.b.t :)
Hye korang .Holidays dah mule . Same lah cam post yang lame tu . Aku rase dah lame aku tak update ann ? Takde cerita lahh . --'
Hari nehh , tetibe datang Ideass . :)
Ehh , holiday korang amacam ? Okee tk ? :D
Aku dah start lahh sikitsikit . Sepanjang holidays nehh baru jee sampai KL . Tapi aku duk tk lame pun . Sekejapan sajaa . Dalm 2 hari gituu laa . Tu pun sebab ade wedding =='' . Aku ingat nak stay sane a few days dengan sepupu kecik aku tuu , tapi , dad dea tamoo kasik lah ! *sigh* :'(
Sedih derr . Mulamula ayah aku kasik sebab ingat sepupu aku duduk sekli . Pastu ayah aku suruh siap balik jugak . Uhh . Sakaidoeyhh ! :'|
Terpaksalahh aku packing barang balik semula Kelantan . It'sokeelahh . :)
Pakcik sedara aku pun suruh aku stay KL . Tapi apa kan dayaku . . . . |HAHA!| xD
Tapi takpelahh , ayah aku bitauu aku , next week turun KL balik . Sebab ade majlis sambut menantu dengan Pakcik aku nak pindah rumah . :D
Pakcik aku cakap bawak baju banyak sikit . stay sini terus . Ohyeahh ! Aku akan stay sane nanti . ILIKEE laa . :D
Boleh spend my holidays there . <3
Harini my mummy tade , dye pegy Singapore aku tak ikutt . Jage kedai --' . My grandfather just Passed away *Innalillah* :')
Semoge roh arwah di tempatkan dikalangan orangII yg beriman . Amin .
Balik Singapore nanti mum ngan dad aku siap ke KL pulak . Kesiankesiankesian . :(

Okee . Story ends here . Papaii . :) <3
Thanks reading . Sorry . Boring . :P

P/s : Seronok tengok Malaysia menang semalam . Terharu . :')